fredag, juli 10, 2015

1. år på skuespillerskolen Ophelia

Ja så er det vist på tide endnu engang prøver, at få rystet liv i min gamle blog, her hvor det er over et halvt år siden jeg sidst bloggede. Men har desværre ikke haft så meget overskud tilbage til også, at passe min egen blog. Men i denne uge er Emil på aflastning, så jeg tænkte at nu skulle det være, også inden han har 3 ugers ferie fra på mandag. ;)
Nå men jeg skal jo starte et sted, så hvorfor ikke starte med det mini-album som jeg har lavet til min søn. Han blev her i starten af juni færdig med sit første år på skuespillerskolen Ophelia. :) Mor var og er stolt. ;O)
  
Her er de første sider fra hans første forestilling sammen med de andre 1. års elever fra skuespillerskolen Ophelia afgangs forestilling. Fantastisk dygtige skuespilselever. Glæder mig allerede til næste års opsætning. :) 

Jeg har brugt Bo Bunny journaling Box sæt:Our lil' Monster til siderne. Lommerne, Woodveneer tal og stjernerne er fra Studio Calico. Thickers fra AC. Stickers fra Jillibean soup.


Tusinde tak fordi I kiggede forbi min blog.
Vil prøve at nå rundt og kigge på jeres blogge senere idag. :)
Ønsker jeg en rigtig god dag til jer alle sammen
Knus Gitte 

1 kommentar:

maria sagde ...

Super fedt album 👍👍 skønt at se dig blogge her igen :-)